The ideas that I trade by:

free & uncensored discussion arena for TheRumpledOne

Moderator: moderators

Sacrophage
rank: 150+ posts
rank: 150+ posts
Posts: 152
Joined: Tue May 17, 2016 8:16 pm
Reputation: 12
Gender: None specified

Re: The ideas that I trade by:

Postby Sacrophage » Sat Jun 04, 2016 4:47 pm

How can I mute the moot argument? :lol:

Procharged you should start coding EA's - makes it impossible to violate your own rules, and you certainly have enough knowledge to create a profitable system. I have your same sickness with regard to manual trading... trying my hand at it again here, but it is tough to not go down to M1 and ticks - love the action.

Please add www.kreslik.com to your ad blocker white list.
Thank you for your support.

aliassmith
rank: 1000+ posts
rank: 1000+ posts
Posts: 1691
Joined: Tue Jul 28, 2009 9:50 pm
Reputation: 62
Gender: Male

Re: The ideas that I trade by:

Postby aliassmith » Sat Jun 04, 2016 5:24 pm

MightyOne wrote:No, I don't give one flying fk if anyone takes my nickname the wrong way :lol:

If people ask then I tell them the story of movie night...the relevant parts anyway :shock:

You wouldn't?
I would, I will, & I did.

The_Secret_Origin.png


I saw your beard, it kinda looks like his. :lol:
Trade Your Way as Long as It Makes Money!

User avatar
MightyOne
rank: 5000+ posts
rank: 5000+ posts
Posts: 5761
Joined: Wed Dec 10, 2008 6:33 pm
Reputation: 1004
Gender: Male

Re: The ideas that I trade by:

Postby MightyOne » Sat Jun 04, 2016 5:41 pm

aliassmith wrote:
I saw your beard, it kinda looks like his. :lol:


pouty_face.png
pouty_face.png (103.35 KiB) Viewed 436 times

User avatar
prochargedmopar
rank: 5000+ posts
rank: 5000+ posts
Posts: 5853
Joined: Sat Dec 20, 2008 6:07 am
Reputation: 268
Location: Granbury, TX
Gender: Male
Contact:

Re: The ideas that I trade by:

Postby prochargedmopar » Sat Jun 04, 2016 6:15 pm

Sacrophage wrote:How can I mute the moot argument? :lol:

Procharged you should start coding EA's - makes it impossible to violate your own rules, and you certainly have enough knowledge to create a profitable system. I have your same sickness with regard to manual trading... trying my hand at it again here, but it is tough to not go down to M1 and ticks - love the action.


Sac,
You got me,
Mute/moot
Lose/loose.



DAhhhh.
#1BODY in direction of profit #2INCREASE lot size Obsessively
My Losses cause me Great Laughter!
Trading Bible here> therumpledone/the-ideas-that-i-trade-by-t3256/page1670

John S.
rank: 50+ posts
rank: 50+ posts
Posts: 88
Joined: Mon Jun 19, 2006 12:16 am
Reputation: 10
Gender: Male

Re: The ideas that I trade by:

Postby John S. » Sat Jun 04, 2016 6:30 pm

salezyakuku wrote:
John S. wrote:Thus, there is no reason to start a thread. And because I trade for a living I don't have time to teach and post on a board.



LOL, what the hell does that video mean?

Please add www.kreslik.com to your ad blocker white list.
Thank you for your support.

User avatar
prochargedmopar
rank: 5000+ posts
rank: 5000+ posts
Posts: 5853
Joined: Sat Dec 20, 2008 6:07 am
Reputation: 268
Location: Granbury, TX
Gender: Male
Contact:

Re: The ideas that I trade by:

Postby prochargedmopar » Sat Jun 04, 2016 6:31 pm

MightyOne wrote:This is a good intro to P&F, I just finished watching it this morning.




Todd Kruger of traders code took us through the basics of PnF in his Candle volume analysis cd's.
He uses it in conjunction with CVA.
Forex-trading-made-easy teaches on PnF in his pdf book. and I posted his indicator for pnf years ago.
He uses it and has used it daily since the 70's.
We also studied PnF with Insanity Industries school a few years back.
I think they have moved away from it, not sure. I no longer listen in on their sat sessions as I don't know how/where to get in.....

PnF doesn't grab at me for some reason.
#1BODY in direction of profit #2INCREASE lot size Obsessively
My Losses cause me Great Laughter!
Trading Bible here> therumpledone/the-ideas-that-i-trade-by-t3256/page1670

John S.
rank: 50+ posts
rank: 50+ posts
Posts: 88
Joined: Mon Jun 19, 2006 12:16 am
Reputation: 10
Gender: Male

Re: The ideas that I trade by:

Postby John S. » Sat Jun 04, 2016 6:32 pm

MightyOne wrote:No, I don't give one flying fk if anyone takes my nickname the wrong way :lol:

If people ask then I tell them the story of movie night...the relevant parts anyway :shock:

You wouldn't?
I would, I will, & I did.

The_Secret_Origin.png


There you go again MIGHTY ONE, trying to hurt me with you insults. Won't work dude....I don't have an ego like you do. But keep trying if you want to waste more of your time.........LMAO

User avatar
prochargedmopar
rank: 5000+ posts
rank: 5000+ posts
Posts: 5853
Joined: Sat Dec 20, 2008 6:07 am
Reputation: 268
Location: Granbury, TX
Gender: Male
Contact:

Re: The ideas that I trade by:

Postby prochargedmopar » Sat Jun 04, 2016 6:48 pm

John S. wrote:
MightyOne wrote:No, I don't give one flying fk if anyone takes my nickname the wrong way :lol:

If people ask then I tell them the story of movie night...the relevant parts anyway :shock:

You wouldn't?
I would, I will, & I did.

The_Secret_Origin.png


There you go again MIGHTY ONE, trying to hurt me with you insults. Won't work dude....I don't have an ego like you do. But keep trying if you want to waste more of your time.........LMAO



John S,
You have PLENTY of time to add value.

Zoom out OR condense the chart you are looking at.
What do you see? What do you think others around you see?

#1BODY in direction of profit #2INCREASE lot size Obsessively
My Losses cause me Great Laughter!
Trading Bible here> therumpledone/the-ideas-that-i-trade-by-t3256/page1670

User avatar
prochargedmopar
rank: 5000+ posts
rank: 5000+ posts
Posts: 5853
Joined: Sat Dec 20, 2008 6:07 am
Reputation: 268
Location: Granbury, TX
Gender: Male
Contact:

Re: The ideas that I trade by:

Postby prochargedmopar » Sat Jun 04, 2016 6:57 pm

prochargedmopar wrote:
MightyOne wrote:This is a good intro to P&F, I just finished watching it this morning.




Todd Kruger of traders code took us through the basics of PnF in his Candle volume analysis cd's.
He uses it in conjunction with CVA.
Forex-trading-made-easy teaches on PnF in his pdf book. and I posted his indicator for pnf years ago.
He uses it and has used it daily since the 70's.
We also studied PnF with Insanity Industries school a few years back.
I think they have moved away from it, not sure. I no longer listen in on their sat sessions as I don't know how/where to get in.....

PnF doesn't grab at me for some reason.



"Some day you gotta get religion, this is the day";
Grey headed old guy that is probably dead

Hahaha,
This guy is kinda funny.

1/2 way through but what does 92% success rate mean? 1;1? 1:2? 1:3?
#1BODY in direction of profit #2INCREASE lot size Obsessively
My Losses cause me Great Laughter!
Trading Bible here> therumpledone/the-ideas-that-i-trade-by-t3256/page1670

John S.
rank: 50+ posts
rank: 50+ posts
Posts: 88
Joined: Mon Jun 19, 2006 12:16 am
Reputation: 10
Gender: Male

Re: The ideas that I trade by:

Postby John S. » Sat Jun 04, 2016 7:12 pm

prochargedmopar wrote:
John S. wrote:
MightyOne wrote:No, I don't give one flying fk if anyone takes my nickname the wrong way :lol:

If people ask then I tell them the story of movie night...the relevant parts anyway :shock:

You wouldn't?
I would, I will, & I did.

The_Secret_Origin.png


There you go again MIGHTY ONE, trying to hurt me with you insults. Won't work dude....I don't have an ego like you do. But keep trying if you want to waste more of your time.........LMAO



John S,
You have PLENTY of time to add value.

Zoom out OR condense the chart you are looking at.
What do you see? What do you think others around you see?



I've already added value by exposing the avalanche of BS on this board and other trading marketing crap. I've also already posted the most important aspects to becoming a successful trader. However, I'll post it again:

All anybody has to do to be very profitable is to only understand the basics of trading and consistently do these four things:
1) if price is going up, go long
2) if price is going down, go short
3) if price goes against you, get out.
4) if price goes in your favor, stay in.

Factor in some basic, common sense money management and you will make all the money you ever need.

Procharge, if you simply focus on what I've posted (instead of all the other crap that you read, watch and follow), you WILL be successful.

Please add www.kreslik.com to your ad blocker white list.
Thank you for your support.


Return to “TheRumpledOne”